Knock you down.

Shit har inte skrivit på år&dar känns det som.
Mitt liv är väl inte så intressant så jag måste skriva om det varje dag.

Vad har hänt, ja ni inte mycket, suttit sverige runt ungefär.
Norrland var nog värst. Skåne gillar jag. Örebro & västerås är helt ok.
För er som funderar på att avancera vidare från eskilstuna.

Egen lägenhet om 2 veckor, back to råberstorp, man kommer inte
längre här i livet antar jag, haha. vad fan har hänt med maria? om du
skulle läsa det här så ring mig, har ingen mobil kom jag på, men ring hem
till mig. 

Jag vill leva i nuet.

 . .

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fan Lina, vad har du för dig nuförtiden? Har aldrig vägarna förbi Kalmar?

2009-10-27 @ 20:01:01
URL: http://calmdowndear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0