Shulululu..

Har beställt massa julsaker till min lägenhet, rosa julgran!
Ska till södertälje snart. Har varit sjuk som in åt helvete.
Svin inflensan/galna kosjukan. ha ha nemen typ åt det hållet.

Fy fan jag fick 5000 att handla smink för, fyfan vad bra..
Var och fika med robert.. sen storhandla med sugar daddy.
Anita fyller år nästa vecka, så då blir det haffla haffla, sen
kryssning hoppas jag = ) .. Fan vill utomlands, sista minuten.

Sevgin har dött, vila i frid vännen . . .!
Kommer på din begravning nästa vecka.
Då kan jag passa på att åka förbi Eddies
grav i norrköping, gud vad jag saknar dig :(

Drake ft. Kanye West, Lil Wayne, Eminem - Forever.



Feels like I'm in a race but I already won first place..



Lajna onewall, ska tatuera mig på onsdag! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tjejen

Hur är det med dig!! Har smsat och ringt men antar att du ej har samma nummer. Tror att jag såg dig i Stockholm häromdagen, ropa på dig:) Du kan väll maila mig så vet jag hur du mår. Kram Fia

2009-11-29 @ 19:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0