stöldgodskvällen

När jag kom till eskil och skulle träffa ahmed kom victor springandes och
hade "ramlat" och skärt upp hela armen, jag blev skitorolig och sprang efter
och skrek om att ringa 112, men till slut började han skratta och jag fatta noll
till sist så var det ett fejkat sår, men äckligt såg det ut och 100% äkta.

victor joinar emosarna med att tävla
om vem som gör det djupast. .


Kvällen:
Senare mot kvällen så käkade jag tacos med mamma och begav mig mot alladin-crew.
Kan ni tänka er mig sjunga kareoke, det kunde inte jag heller. .men så blev det jag&såfi
sjöng på medans maria satt och skämdes, men en låt fick jag med henne att sjunga med mig.
Vi tog taxi mot årby och såfi satt och lärde taxi-chauförren det nya "ungdomliga" språket, "flippa"&"hinka"
Jag försökte lära mig dansa afrikansk-dans men gick inte så bra, det var på högsta nivå av galenskap.
Vi tog taxi mot stan och åkte hem till sarre och satt där all night long, andra däckade men jag kunde inte
somna, har svårt att sova hemma hos andra så jag& ramma tog oss en biltur runt eskilstuna istället.
vi var uppe till klockan 10 och gick senare och käkade på retro, snygga&fräsha som vi såg ut, återförening.


Han försökte lära mig, men gav upp rätt snabbt och skrattade bara.


Kommentarer
Postat av: S

haha ni verka ha kul

2009-01-17 @ 15:52:43
Postat av: Sååfi

hahaha asså igår fett kul :D <3 flippish ikväll ;)

2009-01-17 @ 18:23:16
URL: http://saafi.blogg.se/
Postat av: MADELINO

hahahaha vilket äckligt sår!!!

2009-01-20 @ 17:33:19
URL: http://madelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0