Taco moff

Mamma står nere i köket och håller på med tacos, ska moffa.
Min cola zero står jävulskt på bordet och bara väntar på mig :P

Idag så väckte mamma mig 12 och tyckte jag skulle gå upp
för jag "sover bort dagen" jag var helt trött men gick upp ändå.
Efter mycket om och men så tog jag bussen till stan och mötte
upp såfii och maria, vi satte oss och tog en fika, sedan köpte kläder.

Grattis muktar i efterskott, 21 år! <3
Jag åkte hem till han igår och lämnade en bukett blommor : )

Det är så kallt ute men vill inte gå ut typ, åker tillbaka till stockholm
imorgon, hoppas det är varmare där haha som om, men hoppas.

Ikväll så blir det en kväll hos muktar med ahmed och co.

Fast jag är så himla trött och håller på och bli sjuk men

åker imorn så vill träffa dom innan jag åker tillbaka =)

Nu ska jag ner och äta tacos/MOFF.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0