haha

Haha

För varje fråga ska du besvara första sms:et i din mobil osv.. Tex fråga nr 2 = sms nr 2.


1. Vad skulle du säga till din din pojkvän/flickvän om han/hon var otrogen mot dig?

Nä vi är i gullmars plan,kom hit bara punkt slut,vart har du varit ikväll som inte svarar.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Kör du bil utan körkort, ofta du kan köra cp.

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?

Hallå är du kvar i fröslunda, vi möts vid målet nu nu

4. Vilket sms blev du mest berörd av?

va vaken nästan 40timmar känns det som,jag sover aldrig nu fan.

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Vart tagga du igår fi fan

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

men jag hade lite mysigt med bengen, vi kolla på mr bean

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

Hej ! jag ska träna typ 1 timme,har du lust att komma hit? jag hämta dig jao

8. Vad vill du höra mest av allt?

Haha vadå vi kan ju träffas endå?, just nu vill jag festa men vadå, man vet ju aldrig.


9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?

Fan va synd att du inte kom med,det skulle vart kul


10. Din romantiska replik?

Haha jag vet inte fixade ditt nr för någon dag sen :)
ska dricka vidare,ska vi träffas sen om du vill?haha

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
vi körde svart taxi


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHA

2009-01-26 @ 16:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0