HAFFLA

För ett bra avslut på söndagskvällen så va jag och såfi jävulska.
vi åkte till coop och köpte fett fett med godis, sen drog vi och kolla
film hos arii och sedan spela vi pingis, jag kunde inte, inte såfi heller.
vi fick sockerkick av allt godis och försökte vara normala men gick ej.
så vi fick konstiga blickar på oss, såfi skaffade sig en ny ching-homie. 
och anonym ville inte visa ansikte på kort (blattehemlig) så därför har han sjal.
efter såfi va tvungen att gå hem så tog jag en sväng förbi johan, det va år&dar sen.

Jag ska med ett tåg imorgon till stockholm som går halv 7 på morgonen, jiseees
egentligen borde jag sova,klockan är snart 2, jag&min lillebror ska kolla film - john blund vart fan stack du.


  
  
Pizza,godis cola zero moff, imorgon börjar såfis och mina nyttiga liv.

   såfi lekte rastaman och jag lekte nörd-sibbe, skit likt (för er som vet vilka vi menar).

Kommentarer
Postat av: Jennifer

du har en jätte fin blogg :)

2009-01-26 @ 02:19:25
Postat av: camilla

HAHA, fan vad bra lina!

2009-04-20 @ 09:58:01
URL: http://guccicamz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0