Lördag

En bilfärd och jag körde, jag börjar bli bra på att köra bil.
men med en skrikandes lullig kurd bredvid så blev det lite svårare.

så jag drog till moody som fyllde år, mötte upp ahmed som va sur på mig
för jag kom 10 minuter för sent, men det va ren payback för vem var det som
stog vid målet klockan 2 på natten och fick vänta en kvart på på vem snigel.

Efter vi hade vart där ett tag tog vi bussen mot stan och skulle dra in till lotus,
för första gången hade jag roligt där. . haffla haffla, träffade folk som man inte
sett på skit länge, det va kul : ) Taxi arii fick hämta och köra hem, film med lillebror
sen somnade jag djuupt. nu måste jag äta frulle, är lite hungrig mohah. .


    
 - Nemen hållkäften! (demovisning,jag&feyaz).

Vi hittade old folks på bussållsplatsen, dom ville också dra ut på krogen ^^

Kommentarer
Postat av: anonym

rolig kväll hörredu ;)

2009-01-26 @ 02:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0