För fan.

Kom nyss hem har vart och träffat ahmed hos muktar. Länge sen vi sågs!
Kändes skönt och komma tillbaka till det normala, som det var förut.
ska till stockholm imorn över dagen och reda ut lite saker, men jag mår
mycket bättre nu allt detta är över, allt löser sig tills slut och man inser
vilka som finns på ens sida och inte, det är jag glad över att allt visar sig.

Jag & min lillebror hyrde film idag, familjen adams, den va riktig långtråkig :P
Nu ska jag spela min lillebrors nya spel, GTA.  godnatt för fan !

Jag rensade min digitalkamera idag och fann få men roliga bilder.



















Kommentarer
Postat av: DIXIE DELANIE

Have a nice day!



Many hugs Delanie! :)

2009-03-16 @ 13:41:12
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0