hejssvejs

Gottenmorgen. Jag är fett trött vaknade nyss, måndagar är sega!

Fredagen så drog jag och mirre mot godisland, köpte moff och åkte hem
till henne och kollade på en disney-film, jag somnade nästan var övertrött.
Mitt i natten väcker mirre mig 2ggr i sömnen och säger mitt namn och sen
somnar om igen. Hon ville väl att jag inte skulle sova bra, den jäveln !

På lördag morgon går vi ner till stan och möter robert och äter grekisk sallad på retro.
Senare mot kvällen så drar jag till muktar där alla var, rulle va lite lulle, vi skulle vidare
mot en fest, men det visade sig att jag&ahmed fick åka med kaka-taxi överallt istället.
Party musik på högsta-nivå, "Darin" - heey money for nothiing" haha jag kunde inte hålla mig.

Gamla bilder när det va varmt! - ge mig sol igen.







Saknar mitt svarta hår.


Kommentarer
Postat av: Therèse

Tycker du att shopping är kul? Jag har isåfall en perfekt sida till dig. Du samlar ihop lite poäng och får presentkort hemskickade i din brevlåda. Jag har testat en hel del sidor men dom har inte fungerat men den här fungerar faktiskt. Du kan välja presentkort ifrån Nelly, JC, Åhlens, Kicks, Din sko, Bianco, Waynes och en massa fler ställen. Klicka in på länken nedan så hjälper du även mig att samla in 6 hela poäng :)

http://www.freestreet.se/?r=7361

2009-04-07 @ 22:21:18
URL: http://theresethomasson.blogg.se/
Postat av: Hoesknow

DID ADAM TENSTA BANG YOU WHEN HE WERE IN YOUR TOWN?

2009-04-13 @ 02:16:46
URL: http://imyourpusher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0